Veelgestelde vragen
Als je vragen hebt dan helpen we je graag. Je kunt altijd contact met ons opnemen per e-mail, whatsapp of bellen. Maar misschien staat het antwoord op je vraag ook wel tussen onderstaande veelgestelde vragen.
Bezorgingen
– Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De diepvriesproducten worden per diepvrieskoerier verstuurd via I&L Logistiek. Zij zijn gespecialiseerd in vriestransport en leveren door heel Nederland. Veilig, vertrouwd én binnen de beste condities! Kijk gerust eens op www.il-logistiek.nl voor meer informatie over hun dienstverlening. Onder het kopje “Bezorging” vind je meer informatie over de leverdagen.
– Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
De avond voor je gekozen leverdag ontvang je een mail en een SMS. Deze ontvang je de avond voorafgaand aan de levering rond 18.00u. Hou voor de mail ook de SPAM goed in de gaten, het komt voor dat de mail daarin terecht komt.
– Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
We proberen je op dat moment altijd te bellen, zo kunnen we overleggen wat de beste optie is. Krijgen we je niet te pakken, gaat het pakket mee retour. We nemen dan contact op voor een nieuwe afspraak, de kosten hiervan worden wel doorbelast.
– Ik verwacht niet thuis te zijn tijdens de geplande levertijd, wat nu?
Neem in dit geval altijd direct contact op met ons – zo kunnen we overleggen hoe we het oplossen. Misschien kunnen we een andere dag langs komen, of kunnen we bijvoorbeeld op je werk of een alternatief adres in de buurt leveren.
– Ik woon in België, kan ik ook bestellen?
Dit is zeker mogelijk. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen melden welke extra leverkosten hierbij van toepassing zijn.
Producten
– Het product wat ik zoek is niet verkrijgbaar, kan dit toch besteld worden?
Het assortiment is met de grootste zorg samengesteld, maar het kan uiteraard zijn dat je iets mist. Geef dit aan op de website bij het kopje “Mist u iets?”. Wij bekijken vervolgens of we dit product toe kunnen voegen aan ons assortiment. Wanneer dit lukt, ontvang je hier uiteraard een bericht van.
– Wordt het assortiment regelmatig uitgebreid met nieuwe producten?
Ja, sinds de start met zo’n 50 producten, zijn er al vele nieuwe producten toegevoegd. Deze geven we vaak extra aandacht op in de webshop maar we houden je ook graag op de hoogte via onze nieuwsbrief. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes en de promoties.
– Hebben jullie ook gluten- en lactosevrije producten?
Omdat we een ruim assortiment aan willen bieden voor iedereen, bieden we ook een uitgebreid assortiment aan glutenvrije en lactosevrije producten aan van gespecialiseerde producenten. Daarnaast vind we het belangrijk om ook veel aandacht te besteden aan vegetarische en veganistische diepvriesproducten. Denk hierbij aan vlees- en visvervangers en meer.
Voorraad
– Hoe kan ik zien of er voldoende voorraad is van een product?
Zo lang het product zichtbaar is in de webshop is deze op voorraad. Op het moment dat je een hoger aantal wilt bestellen dan voorradig is, krijg je dit direct te zien in je beeldscherm. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat een product niet voorradig blijkt te zijn, lossen we dit netjes met je op. Veel producten zijn snel weer leverbaar.
– Ik kan een product niet meer vinden? Worden producten ook uit het assortiment gehaald?
Producten die niet op voorraad zijn kun je tijdelijk niet vinden in de webshop. Vaak is dit binnen 1 á 2 dagen weer opgelost. Kijk dus later nog eens. Het kan zijn dat een product uit het assortiment wordt gehaald. Dit kan met seizoenen te maken hebben of een doorwisseling van producten. Mocht je iets missen neem dan contact op met de klantenservice.
Betaling
– Kan ik ook achteraf betalen na ontvangst van de bestelling?
Nee, dit is niet mogelijk. We bieden de opties voor betaling via iDeal, Paypal en creditcard.
– Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Zodra de betaling is afgerond, ontvang je per mail een orderbevestiging inclusief factuur. Goed voor je eigen administratie.
– Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je een uur na de bestelling nog geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch of per mail. Het kan door drukte voorkomen dat dit wat langer duurt dan normaal.
– Waar kan ik mijn kortingsbon gebruiken?
Vul je winkelmandje met de producten die je wilt bestellen. Vlak voor je naar “Betalen” gaat vind je de optie Kortingscode invoeren. Vul daar je unieke code in en de korting wordt direct berekend.
Klachten
– Ik heb een klacht, wat kan ik doen?
We willen natuurlijk niets liever dan dat je tevreden bent over onze diensten, mocht dit toch niet zo zijn horen we dat graag van je. Neem altijd even contact op met onze klantenservice, dan zoeken we samen naar een oplossing. Dit kan per mail of telefonisch, tijdens kantooruren.