FAQ
Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen:
V: Wat is de minimale bestelwaarde om te laten bezorgen?
V: Wat is de minimale bestelwaarde om te laten bezorgen?
A: De minimale bestelwaarde is € 75,00. Vanaf € 150,00 wordt uw bestelling gratis bezorgd.
V: Wat zijn de bezorgkosten?
A: De bezorgkosten zijn variabel, dit is afhankelijk van uw orderwaarde en afleveradres. We zorgen ervoor dat uw bestelling IJskoud wordt geleverd. Vanaf € 150,00 bezorgen wij gratis.
V: Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
A: Jazeker! Uw bestelling is af te halen aan de Knippersven 19, 5056 DE Berkel-Enschot. Graag dit vermelden in het afrekenen van uw bestelling. U ontvangt een bericht wanneer de bestelling klaar staat.
V: Waar bezorgen jullie?
A: We bezorgen door héél Nederland. Zie het leverschema hier. Daarin kun je zien wanneer jouw bestelling geleverd kan worden.
V: Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
A: Binnen 48 uur ontvang jij jouw bestelling. De avond voor afleveren ontvang je een mail met een bloktijd van 2 uur waarin je bestelling bezorgd wordt.
De dag van leveren krijg je een Track&Trace link via de mail.
V: Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben op moment van bezorgen?
A: We proberen je eerst te bereiken om te kijken hoe we alsnog kunnen leveren. We kunnen het namelijk bij de buren proberen. Mocht dit niet lukken? Dan spreken we een ander moment van leveren af.
V: Ik bestel diepvriesproducten, zijn deze nog bevroren na een dag onderweg?
A: Jazeker, het complete wagenpark van onze partner is actief geconditioneerd op -22 graden.
V: Kan ik een bestelling plaatsen die ik op een later moment wil ontvangen?
A: Dat kan zeker, geef tijdens het afrekenen de gewenste datum van leveren aan.